اتلتیکو مادرید - رئال مادرید
 
Real Madrid
شنبه 7 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 11:24 ::  نويسنده : علیرضا جمشیدی

سایت گل-بعد از مدت ها مصدومیت و دوری از میادین در حال حاضر تیاگو هافبک اتلتیکو مادرید با سپری کردن مصدومیتش به تمرینات تیمی بازگشته و احتمالا بتواند در بازی شنبه عصر برابر رئال مادرید از روی نیمکت ذخیره ها تیمش را همراهی کند.

کارت زرد دیگو کاستا در بازی برابر سویا که منجر به محرومیت او از این بازی می شد پس از فرجام خواهی باشگاه اتلتیکو مادرید بخشیده شد؛بنابراین شنبه شب در دربی شهر مادرید حضور خواهد داشت اما آردا توران به دلیل مصدومیتی که دارد حضورش هنوز مشخص نیست.

در عین حال ژوزه مورینیو به چند بازیکن اصلی اش در این دربی استراحت خواهد داد هر چند که نتیجه برابر اتلتیکو مادرید ،رقیب همشهری مهم بوده اما دیدار برگشت برابر بوروسیا دورتموند از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان قطعا برای مورینیو در الویت قرار دارد،بخصوص آنکه برای رسیدن به فینال به یک پیروزی 0-3 خانگی برابر دورتموند اوج گرفته نیاز دارند.

از بازیکنانی که برای رئال مادرید قطعا نمی توانند به میدان بروند می توان به دو مدافع آلوارو آربلوآ و مارسلو اشاره کرد اما مایکل اسین که از ناحیه همسترینگ آسیب دیده بود احتمالا به ترکیب بازمی گردد در حالی که ژابی آلونسو پس از آنکه برد برابر رئال بتیس را به دلیل محرومیت از دست داد می تواند بار دیگر در خط میانی سفیدپوشان مادرید را همراهی کند.

 

 

آیا می دانستید؟

  • اتلتیکو مادرید با کسب سه پیروزی در پنج بازی اخیرش در لالیگا هنوز تن به شکست نداده.
  • آنها هر نه مصاف اخیرشان برابر رئال مادرید رقیب همشهری خود متحمل شکست شده اند.
  • با دریافت تنها 25 گل در 32 بازی این فصل لالیگا ،اتلتیکو مادرید در بین تیم های حال حاضر لالیگا بهترین عملکرد خط دفاعی را داشته.
  • رئال مادرید از چهار بازی اخیر خارج از خانه تنها موفق به کسب یک پیروزی شده است.
  • شکست سنگین 1-4 رئال مادرید برابر بوروسیا دورتموند در هفته گذشته بزرگترین شکست مورینیو در 106 بازی اخیرش در لیگ قهرمانان به عنوان مربی بود.
  • کریستیانو رونالدو در سه دربی اخیر مادرید که به میدان رفته شش گل زده.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید،نظر یادتون نره.
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان real madrid و آدرس picturecr7.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 19
بازدید دیروز : 77
بازدید هفته : 179
بازدید ماه : 1266
بازدید کل : 221384
تعداد مطالب : 169
تعداد نظرات : 22
تعداد آنلاین : 1



kaj tasavir کد کج شدن عکسها در وبلاگ

Flying Icon

كد ماوس